Így teheted hatékonyabbá a LinkedIn jelenlétedet – 3. rész

A cikksorozat korábbi bejegyzéseiben a LinkedIn platformon lévő vállalati profilunk létrehozásáról esett szó. A digitális ügynökség tanácsai között szerepel, hogy a pontos célok meghatározása után igyekezzünk 100%- osan kitölteni az adatlapunkat. Ez az első és talán legfontosabb alap lépés, tehát érdemes időt szánni rá. Az online ügynökség segítségünkre lehet ebben, hiszen elmondhatatlanul fontos, hogy például az ott leírt tartalmakban ne legyenek hibák, elírások. Ha bizonytalanok vagyunk, hogy mit és hogyan tegyünk közzé a vállalkozásunkról kérjük a digitális ügynökség segítségét, vagy olvassuk el az oldalon található további cikkeket is a témában. Másrészt végezzünk egy kis kutató munkát, vegyük górcső alá a platformon már aktívan jelen levő konkurenciánkat. Az online ügynökség azonban kihangsúlyozza, hogy semmiképpen se másoljuk le őket. Inkább inspirálódjunk és törekedjünk arra, hogy hogyan lehetnénk mi a jobbak, milyen pozitív tulajdonságainkkal tűnhetünk ki a tömegből. Ha kaptunk például mostanában iparági díjat vagy kitüntetést, azt feltétlen soroljuk fel, és a jövőben se feledkezzünk meg frissíteni ezt a listát. Ha vannak ismert ügyfeleink, kérjük az engedélyüket, hogy megemlíthessük őket a LinkedInprofilunkon referenciaként. A referencia munkák, korábbi partnerek felsorolását a vállalkozás honlapján is tegyük közzé. Valamint a honlapunk linkjét is jelenítsük meg a profilunkban, hogy akiket bővebben is érdekel a tevékenységünk annak ne kelljen keresgélnie, hogy hol találhat még információkat rólunk.